Vrácení a reklamace

Ajaj toto nás mrzí, ale prostě se stane....

Takže:

  1. dejte vědět:  telefonicky (605 970 550) nebo písemně na email (reklamace@floristika.cz) s krátkým popisem důvodu a číslem objednávky nebo faktury (daňového dokladu) - neděláme z toho atomovou vědu :)
  2. po domluvě prosíme o pečlivé zabalení a odeslání zásilky bez dobírky na adresu: Bří JANDEROVÉ, 56967 Osík 27, pokud bylo placeno dobírkou dopravci, prosíme o číslo účtu do balíku, nebo emailové komunikace, případně pokud chcete vrátit peníze na jiné číslo účtu (jinak vracíme na číslo účtu plátce)
  3. přijmeme, zpracujeme, vyhodnotíme dle odsouhlasených obchodních pomínek (body: reklamace a odstoupení od smlouvy), vše budeme řešit pokud možno maximálně rychle a ke spokojenosti obou stran

TIP: pro rychlý průběh může využít tento předpřipravený vzor:

 

Míra Jandera

Chcete pomoci?

Mirek Jandera #klukodkytek

Návody a soubory ke stažení


Zasláním formuláře souhlasíte s uchováváním osobních údajů v souladu s ustanovením § 5, odst. 2 zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Souhlasíte s tím, aby Vaše osobní údaje, které tímto poskytujete společnosti Bří JANDEROVÉ s.r.o. , byly zpracovány a vedeny v elektronické databázi, pouze pro účely výběrových řízení a maximálně po dobu 1 roku. Souhlas může být kdykoliv písemně nebo elektronicky odvolán.